Ubisoft tłumaczy się z zamieszania wokół wersji HD Heroes of Might & Magic III

Ubisoft postanowił się wytłumaczyć z zaniżonej jakości pierwowzoru przy okazji promocji gry Heroes of Might & Magic III: HD Edition, wydając stosowne oświadczenie.

Możemy w nim przeczytać między innymi o sposobie, w jaki ekipa DotEmu, odpowiedzialna za odświeżoną wersję tego klasycznego tytułu, przerabia go na jakość HD. Dla fanów kultowej „trójki” najważniejsze jednak będzie wytłumaczenie, dlaczego na materiałach promocyjnych potwory z Heroes of Might & Magic III wyglądały o wiele gorzej, niż je zapamiętaliśmy: „Porównawcza grafika, którą poprzednio opublikowaliśmy, prezentuje trzykrotnie powiększony model postaci z mapy przygody w wysokiej rozdzielczości i przeciwstawia go również powiększonemu odpowiednikowi z oryginału”. Następnie francuska firma przeprasza za zamieszanie i zapewnia, że publikacja niesławnego obrazka nie miała na celu zdyskredytowania produkcji New World Computing: „Tą grafiką chcieliśmy przedstawić Wam szczegółowość naszego remake'u bez jednoczesnego umniejszania jakości, jaką reprezentowała kochana przez nas gra z 1999 roku”.

Przypomnijmy, że premiera Heroes of Might & Magic III: HD Edition jest planowana na 29 stycznia przyszłego roku. W porównaniu do oryginału nie zmieni się rozgrywka, mocno poprawiona zostanie natomiast oprawa wizualna. Niestety, początkowo w wysokiej rozdzielczości ukaże się jedynie podstawowa wersja gry, The Restoration of Erathia – twórcy we wpisie na oficjalnej stronie internetowej przyznali bowiem, że nie posiadają dostępu do kodu źródłowego dwóch dodatków, Armageddon's Blade oraz The Shadow of Death. Oprócz PC tytuł trafi na tablety z systemem iOS oraz Android.

Źródło:
Jakub Mirowski - GRY-OnLine


Klemens
2014-12-12 06:35:11